Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde meydana gelen deprem sonrasında bölgede koordinatör olarak görevlendirilen Şırnak Valisi Osman Bilgin'in Nurdağı'nda deprem sonrası değerlendirmelerde bulunduğu anlarda, 'Hepimiz malımızın yüzde 10'unu bağışlayalım' dedi.
Şırnak Valisi Osman Bilgin, 42 bin nüfuslu ilçenin deprem sonrası çok zarar gördüğünü aktarırken, "Memurlar, işçiler bir aylık maaşlarını almasınlar ne olacak? Aç kalmayız" dediği anlar ise gündem oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.21 01:57