Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ve beraberindeki avukatlar TFF binasına gitti.
Olaylı Beşiktaş - Galatasaray maçında çıkan olaylar sonrasında cezalar bugün belli olacak. TFF'nin İstinye'deki binasında toplanan Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun kararını akşam saatlerinde açıklaması bekleniyor.
Kurulun toplantısı devam ederken ise Beşiktaş Başkan Fikret Orman ve beraberindeki avukatların TFF binasına giderek savunma yapacağı öğrenildi.
Basında yer alan haberlerde Beşiktaş'ın 5 maç saha kapatma cezası alacağı iddia edilmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.26 16:45