Bursa Orhangazi'de geçtiğimiz ay görev yerinden izin için geldiği ve uzun yıllar ilçe emniyetinde görev yaptığı Orhangazi'deki evinin yakınlarında bir aracın kendisine çarpması sonucu ağır yaralanan ve Bursa şehir hastanesinde yoğun bakım tedavisi gören Emniyet komiseri Erdem Sevinç burada sona eren tedavisinin ardından taburcu olarak evine geri döndü.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Olay 9 Kasım akşamı Orhangazi'de Muradiye Mahallesi Endüstri Meslek Lisesi yan yolunda meydana gelmişti. Alınan bilgilere göre Orhangazi Emniyet Müdürlüğünde başkomiser olarak görev yaparken geçen yıl Batman'a atanan ve halen burada görev yapan Erdem Sevinç, eşi ile birlikte Orhangazi'deki evinden çıktığı esnada iddiaya göre Endüstri Meslek Lisesi yan yolundaki bir işyerinin önünden hareket eden ve aşırı hızlı hareket eden minibüsün hızla eşinin yanından geçmesi ile minibüs şoförünü uyardı.
Tartışmanın ardından minibüs şoförü minibüsü Komiser Erdem Sevinç'in üzerine sürdü. Erdem Sevinç'e çarpan Minibüs komiserin üzerinden geçti ve olay yerinden kaçtı.
Hastaneden taburcu oldu
Erdem Sevinç, olay sonrasında Orhangazi Devlet Hastanesine oradan da Bursa Şehir Hastanesine kaldırılarak burada yoğun bakım alınmıştı. Yoğun bakımda tedavisi süren Erdem Sevinç'in durumunun iyiye gitmesi ile birlikte burada sona eren tedavisinin ardından geçtiğimiz gün taburcu edilerek Orhangazi'deki evine getirildi.
Ayağında oluşan kırık nedeniyle tedavisine bir süre evinde devam edilecek olan Erdem Komiser ardından yeniden görevine devam edecek.
Yaşanan Olay sonrasında Erdem Sevinç'e çarpan minibüsün sürücüsü ise İstanbul'da yakalandı ve çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderilmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.12.14 15:02