Bursaspor'un başarılı sol beki Onur Atasayar, Covid-19'a yakalandığını sosyal medyadan açıkladı.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Bursaspor'un tecrübeli sol beki Onur Atasayar, Covid-19'a yakalandığını açıkladı.
26 yaşındaki savunmacı, instagram hesabından yaptığı açıklamada şunları yazdı:
"Bugün yapılan Covid-19 PCR testim maalesef pozitif çıktı. Genel durumum iyi. Tedavi ve izolasyon sürecim başladı. En kısa zamanda görüşmek üzere..."
8 FUTBOLCU POZİTİF ÇIKTI
Bursaspor'da, 8 Şubat Pazartesi akşamı saat 19.00'da deplasmanda Giresunspor ile oynayacağı karşılaşma öncesi, bugün yapılan testler sonucunda; 8 futbolcu, 1 teknik heyet ve 2 takım personelinin Covid-19 PCR testleri pozitif çıkmıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2021.02.06 19:50