İngiltere'de Andy Lamb isimli bir adam, kendisine böbreğini bağışlayarak hayatını kurtaran karısını operasyondan sonra terk etti.
Samantha Lamb isimli 41 yaşındaki kadın, 2004'te tanışıp üç yıl sonra evlendiği kocası Andy Lamb'a verdiği böbreğini geri istiyor.
Samantha Lamb, böbrek yetmezliği teşhisi konan kocası çok hasta olduğu için bir böbreğini ona verdiğini ama şimdi çok pişman olduğunu anlattı. Geçen yıl gece vardiyasında çalışırken kocasının televizyon, müzik setini alarak hiç bir not bırakmaksızın evlerinden taşındığı açıklayan talihsiz kadın, "Kocam beni arkadaşımla aldattı. Ondan nefret ediyorum. Böbreğimi geri versin. Eğer böbreği geri alırsam başka birine vereceğim" dedi.
Böbrek naklinden sonra sağlığına kavuşan Andy Lamb ise eşini aldatmadığını söyleyerek, "Ondan hiçbir zaman böbreğini bağışlamasını istemedim. Çünkü büyük bir riskti. Fakat o ısrar etti ve ben her zaman hayatımı ona borçlu olacağım. Evet böbreğini bağışladıktan sonra evi terk ettim ama onu aldatmadım" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.01.28 17:44