Eğitim ve Öğretime verdikleri öneme bir kez daha dikkat çeken Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, özel sektör iş birliği ile yapılan 6 okulluk protokolü hatırlatarak, başta çevre yolu bölgesi ve Cumhuriyet Mahallesi Manastır Mevkii olmak üzere, her mahalleye bir okul kazandırma konusundaki girişimleri sürdüreceklerini söyledi.
Roda İmam Hatip Lisesi Okul Müdürü Nurullah Şimşek, öğretmenler ve öğrencileri makamında ağırlayan Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, 241 öğrenci ve 24 derslikle eğitim ve öğretime merhaba diyen okul idareci ve öğrencilerini kutladı. Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz'a okula yönelik katkıları nedeniyle teşekkür eden eğitimciler ve öğrenciler de başarılarının devamını dileyerek çiçek takdim ettiler.
Hamidiye Mahallesi Irmak Sokak 228 numarada eğitim ve öğretime giren okula, diğer eğitim ve öğretim kurumlarına olduğu gibi destek vermeye devam edeceklerini belirten Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, "Çocuklarımız ve Gençlerimiz bizim geleceğimizdir. Bizler geleceğimize yatırım yapıyoruz. Amacımız onların sağlam zeminli alanlarda, depreme dayanıklı, modern binalarda eğitim ve öğretim görmeleridir. Gemlik Belediyesi olarak bu konuda özel sektör işbirliği ile verimli çalışmalar yaptık. Özellikle Çevre Yolunda Çınar İlkokulu sonrasında Roda İmam Hatip Lisesi ile önemli bir açık kapandı. Şimdi Borusan Ortaokulunun da temel atma aşamasına gelindi. Çevre yolundaki potansiyel bu okullarımızın her birinin hizmete girmesi ile dengelenecek. Cumhuriyet Mahallesi Manastır Mevkiinde de İşadamı Ali Kütük tarafından yapılan bir ortaokul ve Bursa İl Özel İdaresi tarafından yapılan bir lise olacak. Kumla Mahallemize de bir ortaokul kazandırma hedefimiz var. Ayrıca özel sektör işbirliği ile GEMPORT A.Ş. de Gemlik Lisesini yeniliyor. Hisar Mahallesinde de yatırım planlarımız var" dedi.
"Her Mahalle Kendine Yetsin" diye konuşan Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, Roda İmam Hatip Lisesine de belediye olarak bahçe tanzimi, ağaçlandırma, otomatik sulama tesisi, basketbol ve futbol sahası yaptıklarını hatırlattı. Kapasitesi tamamlandığında 800'ün üzerinde öğrenciye eğitim ve öğretim verecek olan okulun hayırlı uğurlu olmasını dileyen Refik Yılmaz, kendisine çiçek veren öğrencilere de, "Bugün biz sizlere hizmet vereceğiz, yarın da sizler bizlere. Önemli olan Gemlik'e ve sizlere kalıcı eserler bırakabilmektir. Gemlik'in okul ve derslik ihtiyacını giderdikçe, bu konuda aracılık ve öncülük yaptıkça bizler çok daha mutlu oluyoruz" dedi.
Okul Müdürü Nurullah Şimşek'de, Refik Yılmaz'a, okulun eğitim ve öğretime kazandırılmasının yanı sıra, okul için yapılan tüm çalışmalar için, öğrenciler, öğretmenler ve veliler adına teşekkür etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2014.01.26 15:02