Beşiktaşlı Oğuzhan, Fenerbahçe derbisinde oyundan alınmasına tepki gösterdi.
Fenerbahçe'nin Luis Nani'yle bulduğu ikinci golün ardından oyuncu değişikliğine giden Beşiktaş'ta, oyundan alınan Oğuzhan Özyakup'un, kollarını iki yana açarak kenar yönetimine sitemde bulunması dikkati çekti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.01 09:24