Bursa'nın Orhangazi ilçesinde öğretmenler öğrenciler için sahneye çıktı.
Koç İlköğretim Okulu'nda okul müdürü ve 17 öğretmenin hazırladığı 'Pırtlatan Bal' adlı komedi oyunu öğrenciler tarafından keyifle seyredildi. Mustafa Gümüş'ün hem oynayıp hem yönettiği Pırtlatan Bal isimli komedi oyunu Koç İlköğretim Okulu'nun çok amaçlı salonunda sahnelendi. Oyunu başarılı bir şekilde sahneleyen öğretmenler öğrencilerden büyük alkış aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.26 11:21