Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, öğretmenlere yüksek lisans zorunluluğunun getirileceğini açıklayarak "Öğretmenlere verilen hizmetiçi eğitimler 4 yıl içinde tamamen değişecek" dedi.
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, öğretmenlere yüksek lisans zorunluluğunun getirileceğini açıklayarak "Öğretmenlere verilen hizmetiçi eğitimler 4 yıl içinde tamamen değişecek" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Eğitim, 2018.10.31 11:38