Nurseli İdiz alkollü olarak yakalanmasının ardından katıldığı televizyon programında her şeyi anlattı. Ayşe Özyılmazel ile Alişan'ın sorularını yanıtlayan İdiz, "Yüzde 75'i yalan o haberin. Görüntüler her şeyi anlatıyor zaten. Ben 20 gündür Alaçatı'daydım. O gün özel nedenlerden dolayı üzgündüm. Böyle bir görüntü oldu. Etrafımda kimse yok dikkat ederseniz. kimseyi rahatsız ettiğim yok." dedi.