Savcı, KHK ile ihraç edildikten sonra açlık grevine başlayan ve ardından tutuklanan akademisyen Nuriye Gülmen'in tahliyesini istedi.
Savcı, tahliye istemine gerekçe olarak, Gülmen'in kaçma şüphesinin olmaması ve delilleri karartma ihtimalinin bulunmamasını gösterdi.
Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile kamudan ihraç edilen iki eğitimci Nuriye Gülmen ve Semih Özakça 264 gündür açlık grevi yapıyor. Özakça 20 Ekim'de tahliye edilmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2017.11.27 11:38