Kayserisporlu futbolcu Mert Nobre, takımdan ayrılacağı yönündeki iddialara, kulübün resmi internet sitesinden yaptığı açıklama ile cevap verdi.
Mert Nobre, Kayserispor'un resmi internet sitesinden yaptığı açıklamasında, "Şunu açığa kavuşturmak istiyorum ki; hiçbir takımla bir anlaşma yapmadım; çünkü Kayserispor'la sözleşmem var ve Kayserispor'u süper lige yeniden çıkarmak için elimden gelenin en iyisini yapacağım" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.19 11:32