Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla önemli bir mesaj yayınladı.
Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla önemli bir mesaj yayınladı. Sosyal medya hesabı üzerinden paylaştığı mesajda Özdemir, adalet, eşitlik ve insanca yaşam mücadelesinden vazgeçmeyen tüm emekçilerin gününü kutladı.
Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Adalet, eşitlik ve insanca yaşam mücadelesinde hak arayışından vazgeçmeyen tüm emekçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun."
Adalet, eşitlik ve insanca yaşam mücadelesinde hak arayışından vazgeçmeyen tüm emekçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun. pic.twitter.com/fI7IbE97wp
-- Şadi Özdemir (@SadiOzdmr) May 1, 2024
Bursa Bölge, 2024.05.01 09:21