Ünlü ilahiyat profesörü Nihat Hatipoğlu, ATV ekranlarında yayınlanan 'Nihat Hatipoğlu ile iftar ve sahur' programının sonunda eşine jest yaptı.
Kendisini program boyunca yalnız bırakmayan eşine teşekkür eden Nihat Hatipoğlu, kameralar karşısında şunları söyledi:
'Aslında en önemli teşekkürlerden biri de 5-6 yıldır her programda Ankara'dan benimle birlikte gelip ekranda hiç gözükmeden kenardan beni izleyen eşime çok teşekkür ediyorum. Hanımların hakkını vermek lazım. Biz hep hanımların hakkını ihmal ediyoruz. Ama her başarılı hizmetin altında hanımların duası, selameti var. Sağ olsunlar.'
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2016.07.05 19:02