Türkücü Nihat Doğan gittiği bir kebapçıda ödediği hesaba isyan etti
Türkücü Nihat Doğan gittiği bir kebapçıda öyle bir hesap ödedi ki!
Doğan 4 kişilik salata ve çiğ köfteye 500 lira hesap gelince isyan etti.
İsyanını twitter'da paylaşan Doğan; 'Kebapçı tam gaz yoluna cikmis,Milleti kopariyor.4 kisi salatalik cigkofte 500 tl hesap geldi.Bunlar hic aclik gormems' ifadesini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.09.12 07:26