Necati Şaşmaz ile eşi Nagehan Kaşıkçı dün akşam Tim Maslak'ta Ahmet Özhan konserini dinlemeye gitti.
Necati Şaşmaz ile eşi Nagehan Kaşıkçı dün akşam Tim Maslak'ta Ahmet Özhan konserini dinlemeye gitti. Karizmatik oyuncu Necati Şaşmaz Konya'ya Mevlana'yı anmaya gidemediği için Ahmet Özhan konseriyle anmaya çalıştığını ifade etti. Baba olmanın çok güzel bir duygu olduğunu söyleyen Şaşmaz eşiyle oldukça keyifli görünüyordu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.11.29 14:10