TFF 3. Lig'e düşen Nazilli Belediyespor, dış transferde Bayrampaşa'dan stoper Polat Güren'le sözleşme imzaladı.
Yeni sezon öncesi siyah-beyazlı ekibin ilk dış transferi olan 27 yaşındaki futbolcu, Nazilli Belediye Başkanı, Kulüp Onursal Başkanı Haluk Alıcık'ın makamında 1 yıllık imza attı. Bayrampaşa'da geçen sezon Play-Off'tan 2. Lig'e çıkma sevinci yaşayan Polat, aynı başarıyı Nazilli'de tekrarlamak istediğini söyledi. Futbola İnegölspor'da başlayan tecrübeli stoper, Güngören Belediyespor, Ümraniyespor, Sandıklıspor ve Gölcükspor formalarını da giydi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.06.29 16:08