SPOR Toto 2'nci Lig Beyaz Grup takımlarından Nazilli Belediyespor'da önceki gün Alaadin Demirözü ile yolları ayıran yönetim, takımın başına Cüneyt Biçer'i getirdi.
Bugün Nazilli'ye gelerek yönetimle masaya oturan Biçer'le 1.5 yıllık sözleşme imzalandı.
2012-13 sezonunda da siyah beyazlı kulüpte görev yapan Biçer, yakından tanıdığı bir camiaya geldiğini belirterek, "Şu anda play off hattıyla aramızda 11 puan fark ve 6 takım var. Boş vaadlerde bulunmak istemiyorum ancak 3 puanlı sistemde farklar çabuk kapanıp, çabuk açılıyor. Potansiyeli olan bir takıma sahibiz. Bu hafta Orduspor'u yenerek üst sıralara doğru ilk adımımızı atmak amacındayız" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.24 15:25