Fenerbahçe'nin Portekizli futbolcusu Nani, yedek kalmanın normal olduğunu belirterek, Braga karşısında aldıkları galibiyetin önemine değindi.
UEFA Avrupa Ligi son 16 turu ilk maçında dün akşam Braga'yı 1 - 0 yenen Fenerbahçe'de Portekizli futbolcu Luis Nani, açıklamalarda bulundu.
Karşılaşmaya yedek kulübesinde başlayan Nani, bu durumun kendisi için normal olduğunu dile getirerek, "Önemli olan maçı kazanmamızdı. Takımıma yardımcı olmak için hocamın bana şans vermesini bekledim. Kondisyonum maç için yeterliydi ama hocamız başka bir oyuncuya görev vermeyi uygun gördü. Maçı kazandık ve çalışmalarımıza devam edeceğiz, önümüze bakıyoruz" şeklinde konuştu.
Fenerbahçe'nin Avrupa'daki geleceğiyle ilgili kesin ifadeler kullanmaktan kaçınan Nani, ancak takımına güvendiğini söyledi. Nani, "Bir gol çok büyük bir avantaj değil ama özgüvenimiz yerinde ve takım halinde alışık olduğumuz iyi oyunu saha yansıtmamız çok önemli." dedi.
Rövanş maçının ülkesinde gerçekleşeceğinin hatırlatılması üzerine Nani, "Kendi evinde oynamak her zaman iyidir. Benim için de Portekiz'de oynamak güzel bir duygu ama maça konsantre olmuş durumdayım. Braga'daki maç daha zor olacak. Bir gol çok büyük bir avantaj değil eğer orada da bir gol bulabilirsek bize büyük avantaj sağlar. Yine de avantajlı olduğumuzu söyleyebilirim ve bu özgüvenle devam etmeliyiz." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.11 17:40