Bursaspor'un transfer gündeminde olan eski oyuncusu Real Betis'li Alfred N'Diaye kulübünde mutlu olduğunu söyledi.
Real Betis'te mutlu olduğunu belirten N'Diaye, 'Takımda kendimi değerli hissediyorum, Real Betis'i bırakmak istemiyorum' ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.25 10:36