Şarkıcı Mustafa Sandal, sosyal medya hesabından şapkalı ve maskeli bir fotoğrafını paylaştı.
Corona virüs salgını ortaya çıktığından bu yana çocuklarıyla birlikte ev karantinasını sürdüren Mustafa Sandal, sosyal medya hesabından esprili bir paylaşımda bulundu. Sandal, paylaşımın altını şu notu düştü:
"Köpek balığı şapkası taktım. Bir nebze akvaryum balığına dönüştüğümüzü unutmak için! İyi haftalar."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.20 17:57