Süper Lig'deki Beşiktaş - Trabzonspor maçında ağır bir sakatlık geçiren Mustafa Pektemek, antrenmanlara başladı.
Beşiktaş'ın Trabzonspor'u 3-0 yendiği Süper Lig maçında Essaid Belkalem ile çarpışıp hastaneye kaldırılan Mustafa Pektemek, geçirdiği ameliyatlar sonrası bugün antrenmanlara başladı.
Siyah-beyazlıların ikinci yarı kamp hazırlıkları kapsamındaki çalışmalarına katılan Mustafa Pektemek, takımdan ayrıl olacak düz koşu yaptı. Pektemek'in ligin ikinci yarısında formasına kavuşması bekleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.14 16:32