Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar sosyal medya hesabında gençlerle bir araya geldiğini paylaştı.
Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, sosyal medya hesabında gençlerle bir araya geldiğini paylaştı.
Dündar, "Gençlerimizle sahurdayız, biz gençlerimizle aynı yaştayız" dedi.
Gençlerimizle sahurdayız, biz gençlerimizle aynı yaştayız.😊
📍Emek pic.twitter.com/y9QK3sCdqa
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.25 09:43