Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar ve Keles Belediye Başkanı Süleyman Kaynak, Bursaspor'un tesis yapmayı planladığı alanı gezdiler.
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar ve Keles Belediye Başkanı Süleyman Kaynak, Bursaspor'un tesis yapmayı planladığı alanı gezdiler.
Kendir Yaylası'nda yapılması planlanan tesis hakkında değerlendirmede bulunan Dündar, burasının Bursaspor için çok güzide bir tesis potansiyeline sahip olduğunu ifade etti. Dündar, Keles Belediye Başkanı Süleyman Kaynak'ı tebrik etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.17 16:16