Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 100. Yıl Atatürk Ormanı için ağaç dikerek göreve başladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey o anları sosyal medya hesabı üzerinden paylaştı.
Bozbey'in paylaşımı şu şekilde;
"100. Yıl Atatürk Ormanı
İlk günümüzde 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık.
Amacımız Bursa'mızın her yerinde, her köşesinde yeşil alanları çoğaltmak ve yeniden Yeşil Bursa'yı oluşturmak."
🚩100. Yıl Atatürk Ormanı
İlk günümüzde 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık.
Amacımız Bursa'mızın her yerinde, her köşesinde yeşil alanları çoğaltmak ve yeniden Yeşil Bursa'yı oluşturmak. pic.twitter.com/SCUwuTVJib
Bursa Bölge, 2024.04.06 21:16