Osmangazi Belediyesi yıkım ekipleri Osmangazi Mahalle Muhtarlığının hemen yanında yapılan kaçak binayı yıktı.
Osmangazi Belediyesi Osmangazi Mahallesi Oruç Bey Caddesindeki 3 katlı binanın ruhsatasızr olan son katı yıkıldı. Yıkım ekipleri sabahın erken saatlerinde geniş güvenlik önlemi altında işe koyuldu. Mahalle sakinleri ise yıkılan binanın yerinde daha önceden virane bir yer olduğunu belirterek, "Burası eskiden tinerci yuvasıydı. Evin sahibi İhsan Salta milyarlarca para harcayarak buraya güzel bir bina yaptı. Tabiki bu harcamalar yapılırken belediyeden ruhsat almak gerekir. Bu ev sıfırdan yapılmadı. Ev sahibine haber verdik. Ev sahibi bize tebligat yapılmadığını söyledi. Dün karar alınmış bugün yıkıma geldiler. Yazık günah. En azından bir kaç gün zaman tanınabilirdi. Akşam haber veriliyor, bugün yıkıma geliniyor. Açıkçası şok olduk. Belki evinden alacağı eşyaları vardır. Yıkım yapılmadan bunların da düşünülmesi gereklidir" şeklinde konuştu.Çevik Kuvvet ve Zabıta ekiplerinin hazır bulunduğu yıkım işlemi olaysız bir şekilde tamamlandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.19 12:05