Real Madrid'in Sevilla deplasmanından mağlup dönmesi Teknik Direktör Jose Mourinho'nun sabrını taşırdı.
La Liga'ya kötü bir başlangıç yapan ve 4 haftada sadece sahasında Granada'yı yenebilen Real Madrid'de son olarak Sevilla deplasmanında alınan mağlubiyet sinirleri bozdu.
Teknik Direktör Jose Mourinho, sezon başından bu yana sadece Süper Kupa maçlarında iyi oynadıklarını, bunun dışındaki bütün maçların kendisini hayal kırıklığına uğrattığını söyledi. Oyuncularının maçlara yeterince konsantre olamadıklarından yakınan Portekizli çalıştırıcı "Hala takım olmayı başaramadık. Bu beni yaşanan puan kayıplarından daha çok endişelendiriyor. Takımda konsantrasyon eksikliği de var. Real Madrid'in başında ben bulunduğuma göre insanlar çözümü de benden bekleyecekler" dedi.
Mourinho, ikinci yarıya 2 oyuncu değişikliği yaparak başladığını ancak elinde olsa yedi oyuncu değişikliği yapacağını da sözlerine ekledi. Sevilla'yı da oynadığı futbol nedeniyle tebrik eden başarılı çalıştırıcı "Sevillalı futbolcular her topu sanki hayatlarının son topuymuş gibi kullandılar. Çok istekliydiler ve kesinlikle bizden daha iyi oynadılar. Galibiyeti sonuna kadar hak ettiler" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.17 09:27