Mimar Mühendisler Grubu (MMG) Bursa Şubesi'nin 9. Olağan Genel Kurul Toplantısı düzenlendi. Tek listeyle gerçekleştirilen kurulda mevcut Başkan Kasım Şükrü Karabulut yerini Ahmet Ercan Kızılcık'a devretti.
Mimar Mühendisler Grubu (MMG) Bursa Şubesi'nin 9. Olağan Genel Kurul Toplantısı, Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Bursa Şubesi Dernek Merkezi'nde gerçekleştirildi.
Yapılan Genel Kurul toplantısına önceki dönem Ulaştırma ve Altyapı Yapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, AK Parti Bursa Milletvekili Ahmet Kılıç çok sayıda grup üyesi katıldı.
Tek listeyle gerçekleştirilen kurulda mevcut Başkan Kasım Şükrü Karabulut yerini Ahmet Ercan Kızılcık'a devretti.
MMG Bursa Şubesi mevcut Başkanı Kasım Şükrü Karabulut'un konuşmasından satır başları şöyle:
2019 yılında almış olduğumuz görev, yaklaşık 5 yıl boyunca devam etti ve sonuçta bugün olağan genel kuruluna yeni görev alacak olan arkadaşlarımıza değişim, bayrak değişim çalışmasının noktasına gelmiş bulunuyoruz. 5 yıl boyunca dünyamızda birçok olaylar gerçekleşti.
"ÇOK CİDDİ OLAYLARA TANIKLIK ETTİK"
Yaşadığımız dünyada gerçekten çok ciddi olaylara tanıklık ettik. Bunlardan birisi Pandemi salgınıydı. Pandemiyle birlikte dünya düzeninde gerçekten ciddi manada değişiklikler oldu. Bu arada tabii çok sevdiğimiz kardeşlerimiz, yakınlarımızı kaybettik. Ciddi kayıplar yaşadık. Bununla birlikte beraberinde dünyadaki ekonomik şartlarda değişiklikler ve bozulumlar meydana geldi. Maraş merkezli çok ciddi bir depremle imtihan oldu. Bu gerçekten ülkenin birçok noktasında ekonomik, ticari ve sosyal olarak bizlerin yıpranmasına ve zarar görmesine sebebiyet verdi.
"EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZDAN ÖDÜN VERMEDİK"
Bununla birlikte bu da yetmedi. Ardından Ukrayna'nın işgal edilmesi ve ardından en önemlisi bizim için siyonist İsrail'in Filistin'deki yapmış olduğu katliamlardır. Bu kadar önemli olaylar arasında bizler yine de asli görevimiz olan bilgilendirme, yönlendirme ve eğitim çalışmalarımızdan ödün vermedik. 5 yıllık süre içerisinde yaklaşık 46 lonutlu biz bize çalışma toplantısı, 8 kahvaltılı Çalışma toplantısı, 6 teknik gezi, 46 ziyaret, 15 mesleki tanıtım ve meslek seminerleri, 6 konu başlığında eğitim programının, iftar ve sahur programları, piknik ve kültürel gezi olmak üzere birçok proje çalışmalarında öncülük etmeye çalıştım.
Karabulut'tan görevi devralan Ahmet Ercan Kızılcık'ın konuşmasından satır başları şöyle;
2006 yılından beri üyesi, iki dönemdir yönetim kurulu üyesi ve başkan yardımcılığı görevlerini üstlendiğim MMG üyelerinin teveccühleriyle 9. Olağan Genel Kurulda MMG Bursa Şubesi başkanlık görevine seçilmiş bulunmaktayım.Mimar ve Mühendisler Grubu demokrasiye, şeffaflığa, hukukun üstünlüğüne, insan hak ve hürriyetlerine inanan, ilham kaynağını da ülkemizin tarihi ve kültürel zenginliklerinden alan köklü bir sivil toplum kuruluşudur.Toplumumuzun örf, adet ve gelenekleriyle evrensel değerleri veri olarak kabul eden bu topluluğun bir parçası olmaktan şeref duyuyorum.
"MESLEKLERİMİZİ İNCELİKLERİYLE ÖRNEK OLMA İSTİKAMETİNDE DEVAM EDECEĞİZ"
Yeni dönemde de hedeflerimize ülkemiz için değer üretme,inovasyon ve girişimciliği her kademede destekleme, gençliğe mesleklerimizin incelikleriyle örnek olma istikametinde devam edeceğiz. Yeni arkadaşlarımızı aramıza katarak büyüyecek,
çağın gereklerine uygun projeleri hayata geçirecek, geleceğimiz olan gençlerimizle olan iletişimimizi daha da artıracağız.
"HİZMET BAYRAĞIMIZI DAHA DA YUKARI TAŞIMAYA ÇALIŞACAĞIZ"
Teknik gezilerimiz, bilgilendirici toplantılarımız ve pek çok etkinliğimizi bu dönemde de sürdüreceğiz. Kasım Şükrü Karabulut başkanımız ve bizden önceki yönetimlerden devraldığımız hizmet bayrağını daha da yukarıya taşımaya çalışacağız.
Yeni başkan Kızılcık'ın asıl lisesinde Mahmud Sami Döven, Mustafa Safa Orakçı, İbrahim Serhat Ayaz, Metin Arslan, Ayşe Tuba Keskil ve Münür Özgen yer aldı.
Yedek listede ise, Büşra Karabulut, Fatih Er, Fatih Pıtır, Mahmut Baş, Mustafa Koçoğlu, Esra Ulviye Sever ve Mustafa Gördeli kendine yer buldu.
Bursa Bölge, 2024.04.21 10:52