Büyük Birlik Partisi (BBP) Bursa İl başkanı Ömer Ünsal, aylardır Bursa'lılar trafik çilesi çektiren yanlış yere yapılan Arabayatağı üst geçidinin yenisi ihale ile 885 bin lira gibi astronomik bir bedelle yapılıyor. Sayın Altepe Bursa'nın parasını yine çöpe atmaya atılmasına tepki gösterdi.
NASIL BİR PLANSIZLIK
Henüz 2011 yılında yapılan ve 1.700.000 Liraya ihale edilen Çevik Kuvvet, Değirmenönü, Etbalık üst geçitleri daha bir yılını doldurmadan hurdaya kaldırıldığını iddia eden Ünsal, iki üst geçidin ise montaj ve demontajı ise 425.000 liraya yapıldı. Şimdi ise işin daha ilginç olanı ise 885.000 lira vererek aynı yere biraz daha uzun köprü yapıyorlar. Olurda el insaf bu kadar olurMilletin malı bu şekilde plansızlık ve hesapsızlık yüzünden heba ediliyor. Büyükşehir belediye başkanı Sayın Altepe, bunları görmezden gelmesini ve sorumluların bedelini ödemesi gerekiyor dedi.
MECLİS ÜYELİRE NE İŞ YAPIYOR, ZARARIN HESABIN SORMUŞLAR MIDIR?
Bursa Büyükşehir belediyesinin hesapsızca yapılan plan projelerinin haddinden fazla olduğunu iddia eden Ünsal, belediye meclisinde kimsenin bunların hesabını sormaması da işin en anlaşılmaz tarafı olduğunu belirtti. Acaba bunun Altepe'den bunu hesabın sormuşlar mıdır? Özellikle yerel seçimler yaklaştıkça bu yapılan daha da artacağını hep beraber göreceğiz. Parti olarak Bursa'ya faydası olacak ama uzun vadeli , toplumun her kesiminin faydalanacağı her türlü proje destekleriz. Ancak Belediyenin ise sadece kendi reklamını yapmak adına popüler günü kurtaran bir anlayış içinde olduğu söyledi. Düşün ki bu hurdaya giden paralarla 2.125 bin liraya herkesin yararlanabileceği 8 spor salonu yaptırabilecekten ama bu mantıkla hurdadan başka bir yere gitmiyor dedi.
REKLAMCILIKLA BELEDİYECİLİK OLMAZ
Büyükşehir belediyesi bu konuda kamuoyuna hesap vermelidir diyen Ünsal, plansızlığın ve israfın en açık ifadeyle vatandaşının parasının boş yere, hoyratça harcanmasından başka bir şey değil dedi. Böyle mantıkla ancak böyle belediyecilik yapılır. Başkanlarımızın milletin parasını harcarken kendi parası gibi harcamaları gerekir dedi. Belediyecilik şehrin her tarafına popüler devasa reklamlar yapmakla olmaz. Belediyecilik üst geçit belediyeciliğiyle de olmaz. Belediyecilik, herkesin faylanacağı, herkesi kucaklayan bir anlayışla olması gerekir. Maalesef Bursa olarak belediye başkanları açısından en talihsiz şehir olmuştur. Şehrin her tarafı yapboz tahtasına dönmüş durumda. Ancak bu yapılanlar Bursa' nın çehresine hiçbir şey kazandırmamaktadır dedi.
İktidar belediyeleri daha çok milletin parasanı har vurup harman savurmaktadır. Bunda hiçbir beis görmemektedirler. Kendileri Hz. Ömer'in adaletiyle gelmişlerdi. Acaba bunu vicdanen hiç sorguluyorlar mıdır dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.11.21 14:06