Barcelona'nın Arjantinli çalıştırıcısı Tata Martino, Arjantinli yıldız Lionel Messi'nin performansının yerinde olduğunu düşünüyor.
Barcelona'ya yeni bir oyun sistemi getiren Arjantinli Teknik Direktör Tata Martino, Lionel Messi'nin formsuz bir dönem geçirdiğine inanmıyor.
Martino, konferansa yarın oynayacakları Espanyol maçı hakkında, "Espanyol mücadeleci, istekli ve Simao, Garcia ve Pizzi gibi oyunculardan güç alan bir takım. Topa sahip olduklarında da rakiplerinin oyunlarını çok iyi bozuyorlar. Ama bizim hedefimiz ne olursa olsun 3 puan ve şampiyonluk için başka bir alternatifimiz yok." ifadelerini kullanarak başladı.
MESSI'NİN HER MAÇ 3 GOL ATMASINA ALIŞMIŞIZ
Tecrübeli çalıştırıcı verdiği basın konferansında, "Messi'nin her maç iki üç tane gol atmasına alışmışız. Eğer fazladan gol atamazsa bir sorun var sanıyoruz. Celta Vigo'ya karşı çok iyi oynadı. Onunla sıklıklıkla konuşuyorum ve mental olarak ne kadar güçlü bir oyuncu olduğunu sayısız defa gördüm. Yeri geldiğinde onun da dinlenmesi gerekiyor. Ancak rotasyona giderseniz her zaman riskli bir yoldasınız demektir. Eğer kaybedersek eleştiriliriz. Ama benim için en doğru yol bu ve böyle devam edeceğim." diye konuştu.
GEÇMİŞ'İN BARCELONA'SI İLE KIYASLANMAMALIYIZ
Başarılı teknik adam, "Umuyorum ki yakın zamanda en iyi performansımızı yakalayacağız. Ama bence sürekli olarak Barcelona tarihinin en iyi takımıyla da kıyaslanmamamız gerektiğini düşünüyorum." dedi.
Oyun tarzından ve oyuncularının performanslarından memnun olduğunu da sözlerine ekleyen Martino, "2009-2010 yılllarındaki Barça ile kıyaslanmamalıyız. Sürekli olarak performansımız artıyor ve muhtemelen yakın zamanda herkes performansının en üst seviyesinde oynayacak." ifadelerini kullandı.
Martino'lu Barcelona şu ana kadar oynadığı hiçbir resmi maçı kaybetmedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.01 09:46