Yozgatlı sanatçılar çektikleri fotoğraflarla memleketlerini Bursa'da tanıttı.
Devlet Güzel Sanatlar Galerisi'nde "Fotoğraflarla Bozok Diyarına Yolculuk" sergisi açıldı. Serginin açılışına çok sayıda davetli ve Yozgatlı katıldı. Yozgatlı fotoğraf sanatçıları Seyfi Çelikkaya ve Selim Durak'ın Yozgat'ın tarihi ve tabii güzelliklerini anlattıkları resimler görücüye çıktı. Bursa Yozgat ve İlçeleri Kültür Eğitim Yardımlaşma Derneği'nin organize ettiği sergide, Yozgat'ın kültürel güzelliklerini anlatan 100 resim yer alıyor. Yozgat'ın tanıtıldığı resim sergisi 10 gün boyunca açık kalacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.01.14 00:06