Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek Twitter hesabından yaptığı paylaşımla Yeniden Refah partisini eleştirdi.
Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek Twitter hesabından yaptığı paylaşımla Yeniden Refah partisini eleştirdi.
Gökçek'in paylaşımı şu şekilde:
Yeniden Refah yanlış yaptı... Bir bölen olmak yakışmadı. Ama cumhurbaşkanlığı seçimin de ben Refah tabanının bölen olmayacağına ve oylarını erdoğan etrafında toplayaçağına inanıyorum... Çünkü refah tabanı sağ duyuludur...
YENİDEN REFAH YANLIŞ YAPTI...
BİR BÖLEN OLMAK YAKIŞMADI.
AMA CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİN DE BEN
REFAH TABANININ BÖLEN OLMAYACAĞINA VE OYLARINI ERDOĞAN ETRAFINDA TOPLAYAÇAĞINA İNANIYORUM...
ÇÜNKÜ REFAH TABANI SAĞ DUYULUDUR...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2023.03.20 16:38