Galatasaray ile Süper Lig'in 24. haftasında 1-1 berabere kalan Erzurumspor'da , teknik direktör Mehmet Özdilek yollar ayrıldı.
Erzurumspor Kulübü, teknik direktör Mehmet Özdilek ile karşılıklı anlaşarak yolları ayırdığını duyurdu. Erzurumspor son olarak Süper Lig'in 24. haftasında Galatasaray ile 1-1 berabere kalmıştı.
Erzurumspor ayrılığı duyurdu
Teknik Direktörümüz Sayın Mehmet Özdilek'le karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık. Görev yaptığı süre boyunca takımımıza katkılarından dolayı kendisine ve ekibine teşekkür ediyoruz. Sayın Mehmet Özdilek ve ekibine sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.03.04 16:56