Trabzonspor Teknik Direktörü Hami Mandıralı KÖonyaspor maçında kaybetmelerine rağmen oyuncularının mücadelesinden memnun olduğunu dile getirdi.
Oyunun iki bölümünde de iyi oynadıklarını belirten Mandıralı, "Üst üste bulduğumuz pozisyonları değerlendiremedik. Bugün arkadaşlarımızın gösterdiği mücadeleden dolayı mutluyum. Gün birlik olma günüdür. Çalışacağız ve Trabzonspor'u tekrardan ayağa kaldırmak için uğraşacağız" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.07 08:47