Manuel Pellegrini yönetiminde zirveyi kovalayan Manchester City, Arsenal'i de 6-3 devirerek istatistiklerini geliştirmeye devam etti!
Premier Lig'de puanını 32'ye çıkaran ve lider Arsenal'in sadece 3 puan gerisinde bulunan Manchester City, yoluna tam gaz devam ediyor!
Pellegrini'nin yönetimi altında bu sezon evinde sadece Bayern Münih'e yenilen Manchester City, Şampiyonlar Ligi'nde gruplardan çıkmayı 15 puan ile başardı.
Premier Lig'de de şu an için sezonun en golcü takımı olarak emin adımlarla yoluna devam eden Maviler, iç saha gollerinde ise Manchester United, Tottenham ve Arsenal'in iç sahada toplamda attığı gol sayısından daha fazla gol atmış durumda.
HEPSİNİN TOPLAMINDAN FAZLA ATTI!
İç sahada 35 gol atıp sadece 5 gol yiyen City, bu gollerin üçünü ise dün 6-3 devirdiği Arsenal'den yedi. 16 gollü Gunners, 8 gollü ManU ve 7 gollü Tottenham'a iç sahada 4 gol fark atan City, aynı zamanda Premier Lig'de evinde oynadığı tüm maçları da kazandı.
City buna ek olarak 2012-13 sezonunda ligi ilk 4 dışında bitiren tüm Premier Lig ekiplerinden daha fazla iç saha golü atmış oldu. Üstelik henüz 16. haftada.
HÜCUMCULAR BOŞ GEÇMİYOR!
Pellegrini yönetiminde iç sahada durdurulamaz bir takıma dönüşen Manchester City'nin en golcü ismi ise 20 maçta 20 gol atan Sergio Agüero oldu. 23 maçta 13 gol atan Alvaro Negredo ve 22 maçta 10 gol atan Yaya Toure de Agüero'yu takip eden isimler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.16 09:52