Bursa Mali Müşavirler Odası Meslekte Dayanışma ve Birlik Grubu, Plaza 16'da bir araya geldi ve çalışmaları ile ilgili konuları ele aldılar.
Programın açılış konuşmasını yapan Başkan Asım Karaman, katılımcılara dernek faaliyetlerinden bahsederken bu tarz buluşmalar ve konferanslar gerçekleştirmeye devam edeceklerini belirtti.
Plaza 16 konferans salonlarından 'Safir Salon'da gerçekleştirilen söyleşide 1990 yılından bugüne Bursa Mali Müşavirler Odası seçimlerinde Meslekte Dayanışma ve Birlik Grubu adına seçimlere başkan adayı olarak giren Mali müşavirleri bir araya geldi.
Meslekte Dayanışma ve Birlik Derneği Başkanı Asım Karaman, 1990 yılından beri faaliyet gösterdiklerini ve bu söyleşi ile geçmişe doğru bir zaman yolculuğuna çıkılacağını söyledi. Karaman, "Programımızın ana teması 23 yıllık anılarımızı tazeleyerek geçmişteki doğru duruşumuz ve faaliyetlerimizden feyiz almaktır" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.11.30 14:14