Bursa'da 31 aracın lastiğini bıçakla kesen zanlılar, güvenlik kamerasına takıldı.
PARK HALİNDEKİ 30 AYRI ARABANIN LASTİĞİNİ KESTİLER
Osmangazi ilçesi Çekirge Mahallesi Selvili Caddesi'nde park halindeki araçların lastiklerinin bıçakla kesilmesinin ardından, Bursa Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri harekete geçerek bölgedeki ev ve iş yerlerinin güvenlik kameralarını inceledi. Polis, bir apartmanın güvenlik kamerası kayıtlarında otomobillerin lastiğini kesen 2 kişiyi tespit etti. Timur Ç. (22) ve Uğur A. (23) isimli zanlılar, polis tarafından kısa sürede yakalandı. İfadelerinde olay esnasında alkollü olduklarını söyleyip suçlarını itiraf eden zanlılar, "mala zarar vermek" suçundan adliyeye sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.09 17:54