Gençler ve çocuklar arasındaki yaygın internet kullanımı mobbing tehlikesini de beraberinde getiriyor. İnternet üzerinden dışlanma, aşağılanma ve dedikoduya maruz kalan kurbanların sayısı artıyor.
Siber Mobbing ile Mücadele Derneği'nin yaptığı bir araştırma Almanya'da her 3 ila 5 gençten birinin en az bir kez "siber mobbing" adı verilen internet üzerinden tacize maruz kaldığını ortaya koyuyor.
Derneğin Berlin'de düzenlediği toplantının gündeminde konuya kamuoyunun dikkatini çekmek ve vakaların önüne geçmek için yapılabilecekler vardı.
Uzmanlar söz konusu soruna kamuoyunda ve aile içinde daha fazla yer verilmesi gerekliliğine dikkat çekti. Derneğin başkanı Uwe Leest, "Kamuoyunda tartışılmadan bu fenomenle verimli bir şekilde mücadele etmemiz mümkün değil" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.09.13 08:58