Doğu Anadolu Bölgesi'nde 14 ile hizmet veren Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, televizyon kumandalarının çalınmasını önlemek amacıyla 'Fıkra gibi' bir çözüm geliştirildi. Televizyon kumandaları önce yaptırılan özel kutular içine konuldu.
Sonra içinde kumandaların bulunduğu bu kutular oda ve salonlardaki sehpalara monte etildi. Böylece kanalı değiştirmek isteyenler bazen sehpayı kucağına almak zorunda kalıyor.
Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi yetkilileri, özellikle salonlardaki televizyon kumandalarının bazı kötü niyetli kişiler tarafından götürüldüğünü ve bunun önüne geçebilmek için böyle bir çözüm yolu bulduklarını söyledi.
Sağlık Bakanı Recep Akdağ'ın memleketi olan hastanede böyle bir uygulamanın komedi olduğunu savunan bazı kişiler ise, "Televizyonu açıp kapama veya kanal değiştirme sırasında bazen kumanda çekmeyince sehpahı kuçaklayıp televizyonun yanınan götürüyoruz. Bizi gören basıyor kahkahayı. Sehpalar çok ağır olduğundan gücü yetmeyenler yardım bile talep ediyor. Televizyon kumandaları hasta odalarına ise kimlik karsılıgında veriliyor Fıkra gibi. Anlatsalar inanmazdık" dedi.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan tarafından 9 Kasım 2008 yılında açılışı yapılan Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi Doğu'nun en büyük sağlık merkezlerinden birisi konumunda. 600 yataklı hastanede 174 doktor görev yapıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.04.22 10:22