İstanbul'da gerçekleştirilen Kulüpler Birliği toplantısından çok önemli bir karar çıktı. Futbol Federasyonu'na sunulacak tasarıya göre bundan sonra bir teknik direktör bir sezonda sadece tek takım çalıştırabilecek
Kulüpler Birliği Vakfı, İstanbul'da toplandı. Astoria Alışveriş merkezinde gerçekleştirilen zirvede Süper Lig başkanları ve temsilcileri bir araya geldi. Toplantıdan Türk futbolunda reform niteliğinde çok önemli bir karar çıktı. 18 kulüp de yeni sezondan itibaren bir teknik direktörün sezon boyunca tek takım çalıştırması konusunda fikir birliğine vardı. Tüm kulüplerin kayıtsız onay verdiği bu tasarı Türkiye Futbol Federasyonu'na sunulacak ve kabulu halinde hayata geçirilecek. Futbol Federasyonu'nun da bu karara onay vermesine kesin gözüyle bakılıyor. Toplantıda ayrıca yeni sezonda deplasman yasağının kalkması, İddaa gelirleri ve kulüplerin altyapıya daha çok önem vermesi konuları ele alındı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.15 18:13