ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ali Demir, ortaöğretim ve ön lisans mezunları için düzenlenecek KPSS'ye başvuruların yarın sona ereceğini belirterek, adayların başvurularını tamamlamaları gerektiği uyarısında bulundu.
Demir, Eylül ayında KPSS Ortaöğretim-Ön Lisans sınavını yapacaklarını anımsatarak, bu sınavın iki yılda bir yapıldığını belirtti.
Sınavın çok büyük bir aday kitlesi olduğunu ifade eden Demir, sınava dün itibariyle 2 milyon 200 bin adayın başvuru yaptığını, 2 milyon 470 bin adayın da sınav ücretini yatırdığını söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.07.10 17:38