Karaman'ın Ermenek ilçesi Cenne mevkisinde bir kömür ocağında su kaynağının patlaması sonucu yaklaşık 30 işçinin yeraltında mahsur kaldığı öğrenildi.
KARAMAN'ın Ermenek İlçesi'ndeki Pamuklu Köyü yakınlarındaki kömür ocağındaki göçükte işçiler mahsur kaldı.
Olay bugün öğle saatlerinde meydana geldi. Sabah vardiyasına giren işçiler çalışırken, ocakta henüz bilinmeyen nedenle göçük oldu. Ocakta mahsur kalan 30 kadar işçiyi kurtarmak için çalışma başlatıldı.
Göçüğün meydana geldiği kömür ocağına, kurtarma ve sağlık ekipleri sevk edildi.
VALİ KOCA: 19 İŞÇİ MAHSUR
Karaman'ın Ermenek İlçesi'ne bağlı Pamuklu Köyü yakınlarındaki Has Şekerler Madenciliğe ait kömür ocağında ilk belirlemelere göre ocaktaki suyun galeriyi basması sonucu 19 işçinin mahsur kaldığı açıklandı.
Karaman Valisi Murat Koca, "Yer altında biriken su galeriyi işgal etti. İlk haberlere göre 25 işçi kurtarıldı. 19 işçi ise mahsur kaldı. Yaklaşık 50 metrelik bir bölümü su işgal etmiş durumda. 19 işçiyi kurtarma ve yeraltındaki suyun tahliye çalışmaları devam ediyor" dedi.
Kurtarma ekiplerinin çalışması aralıksız sürerken, Türkiye Taş Kömürü Kurumu'ndan da bölgeye 16 kişilik kurtarma ekip gönderildi.
Bu arada Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız da bölgeye gelmek üzere yola çıktıkları öğrenildi.
MADEN OCAĞINDAKİ SU TAHLİYE EDİLİYOR
ERDOĞAN, KARAMAN VALİSİ'Nİ ARADI
MADEN OCAĞI YETKİLİSİ: "BOĞULMUŞ OLABİLİRLER"
BAKAN YILDIZ'DAN KRİTİK AÇIKLAMA!
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.10.28 13:32