CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Yarı finale yükselen Fenerbahçe'yi kutladı.
Kılıçdaroğlu, UEFA Avrupa Ligi çeyrek turunda ilk maçta 2-0 yendiği İtalyan temsilcisi Lazio ile deplasmanda 1-1 berabere kalarak yarı finale yükselen Fenerbahçe'nin Türkiye'ye gurur gecesi yaşattığını belirterek, başta futbolcular olmak üzere sarı-lacivertli camiayı ve taraftarlarını tebrik ettiğini kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.04.12 08:38