Başbakan Taksim mitingi için Kılıçdaroğlu'na teşekkür etti, CHP lideri de liderler zirvesine ilişkin "HDP de davet edilmeliydi" dedi.
Başbakan Binali Yıldırım, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na Taksim mitingi için teşekkür etti.
Telefon görüşmesinde Kemal Kılıçdaroğlu Başbakan'a, "Beştepe'deki liderler zirvesine HDP de davet edilmeliydi" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2016.07.25 11:32