Kestel Belediye Başkanı Önder Tanır sosyal medyada yeni bir proje başlattıklarını duyurdu.
Kestel Belediye Başkanı Önder Tanır paylaşımı şöyle;
Atık yağı getir, temizlik setini götür. Sıfır atık projesi kapsamında Kestel Belediyesi olarak yeni bir proje başlattık. Evlerinizde biriken atık yağları alarak, yerine temizlik setlerini hediye ediyoruz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.01.12 12:21