Yıldırım Belediyesi personeli, belediye başkanlığının yanı sıra Eğitimci-Yazar kimliği ile de tanınan Başkanları Özgen Keskin'in öğretmenler gününü kutladı.
Personelinin çiçek vererek, öğretmenler gününü kutladığı Başkan Keskin, teşekkür ederek, "Hepinize öğretmenler günümü unutmayarak, geldiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Hayatımızın her alanında, her anında bir şeyler öğreniyoruz. Bize her kim bir şey öğretiyorsa minnet duyarız. Ne var ki öğretmenlere ayrı bir gün olması çok güzel. Unutmayarak Öğretmenler Günümü kutladığınız için teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.11.22 15:39