Kavgada bıçaklanan Sezer Öztürk'e Beşiktaş sahip çıktı. Yönetim, dün İdari Direktör Semih Usta'yı Almanya'ya gönderdi.
ALMANYA'DA bir bar kavgasına karışarak bıçaklanan Sezer Öztürk'e, Beşiktaş sahip çıktı. Resmi siteden yapılan açıklamada, "Sezer'e geçmiş olsun dileklerimizi iletirken, bir yetkilinin yardımcı olmak için futbolcumuzun yanında olacağını duyururuz" dedi. İdari Direktör Semih Usta, dün Almanya'ya giderek Sezer'in yanında oldu.
FUTBOLDAN SONRA KULÜBE
Öztürk'ün amcası Feridun Öztürk ise yaşanan olayı şöyle anlattı: "Sezer, kardeşi Halil İbrahim, oğlum Bünyamin ve Sezer'in halasının oğlu Fırat Dilek halı saha maçı yaptıktan sonra Tanzhaus adlı lokale vakit geçirmeye gitmişler.
ALMANYA'DA 2. VUKUATI OLDU
Türk vatandaşı olan saldırgan, alkollü bir halde Sezer'in kuzeni Fırat Dilek'e saldırmış ve kendisini 6 yerinden bıçaklamış. Sezer de kolundan ve bacağından aldığı 2 bıçak darbesiyle yaralanmıştır." Sezer'in bu yaşandığı olay ilk değil. F.Bahçe'de oynadığı dönem de Almanya'da bar kavgasına karıştı. Dönemin Teknik Direktörü Aykut Kocaman da Sezer Öztürk'ü takımdan uzaklaştırmıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.07 00:30