Erzurum'de Büyükşehir Belediyesi'nin Pasinler ilçesine otobüs seferi başlatmasını gerekçe gösteren özel halk otobüsü sahipleri, yaptıkları eylemde bir otobüsü ateşe verdi.
Pasinler-Erzurum karayolunda toplanan bir grup özel halk otobüsü işletmecisi, Büyükşehir Belediye Başkanlığı'nın ilçe ile şehir merkezi arasında yolcu taşıma kararını protesto etti.
İlçenin girişine park ettikleri bir özel halk otobüsünün koltuk kılıflarını tutuşturan işletmeciler, aracı ateşe verdi.
Şoförler, olay yerine gelerek yangını söndürmeye çalışan itfaiye ekiplerine izin vermedi.
Vatandaşların ve polis ekiplerinin araya girmesiyle işletmecilerin ikna olması üzerine, itfaiye ekipleri kısa sürede yangını söndürdü.
Özel halk otobüsü işletmecilerinden Nusret Akgül, "Bu otobüsleri paramızla ihale yoluyla aldık. Şimdi hakkımız elimizden alınmak isteniyor. Hakkımızın geri verilmesini istiyoruz" diye konuştu.
Bölgeye gelen İlçe Emniyet Müdürü Şeref Kozan, özel halk otobüsü işletmecileri ile görüşerek, yaptıklarının doğru olmadığını ve dağılmalarını istedi.
Olay yerine gelerek bilgi alan Kaymakam Ali Ada ise özel halk otobüsü işletmecilerine, sorunun hukuki yollarla çözülmesi gerektiğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.06.02 12:03