Hafta sonu koşulacak Çin Grand Prix'si öncesinde Red Bull'ın Alman Pilotu Sebastian Vettel ilginç açıklamalar yaptı.
Sezonun ikinci yarışı olan Malezya Grand Prix'sinde takım emrine karşı gelerek Mark Webber'i geçen ve yarışı kazanan son üç yılın şampiyonu Sebastian Vettel, konuyla iligli hafta sonu koşulacak olan Çin Grand Prix'si öncesinde konuştu.
Malezya'daki olay ile ilgili daha öncesinde hem takım yetkililerinden hem de Webber'den özür dileyen Vettel, konuyla ilgili söylenecek çok bir şey olmadığını söyledi. "Kazandığım için kimseden özür dilemedim çünkü beni onlar bu koltuğa kazanmam için koydular ve ben de yarışmayı seviyorum" diyen Alman pilot neden özür dilediğini ise şöyle açıkladı: "Özür diledim çünkü istemeden de olsa takımın önüne geçtiğim bir durum oldu ancak ben bunu istememiştim. O gün takım olarak çok harika bir iş çıkardık ancak insanlar bunu konuşmak yerine başka konuları konuşmayı seviyor."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.11 12:11