Mardin'in Derik ilçe Belediyesi'nin Türkçe, Kürtçe ve Ermenice yazılı tabelası, kayyum olarak atanan Kaymakam Muhammed Fatih Safitürk, tarafından dün akşam saatlerinde söktürüldü. Kapının girişindeki 'Kürtçe hoş geldiniz' yazısı ise kaldı.
Derik'te DBP'li Belediye'ye kayyum olarak atanan ilçe Kaymakamı Muhammed Fatih Safitürk, Belediyenin her iki cephesine bulunan ve üzerinde Türkçe, Kürtçe ve Ermenice 'Derik Belediyesi' yazılı olan tabelayı dün akşam söktürdü. Kaymakam'ın talimatı ile polis söktüğü tabelanın yerine Türk bayrağı asarken, yaklaşık bir yıldır asılı olan tabelanın sökülmesi tepkilere yol açtı. Şu anda Belediye binasında her hangi birtabela bulunmazken, sadece girişte üzerinde Kürtçe, "Hoş geldiniz" yazısı kaldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.09.13 17:36